نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رفتار نیروی انتظامی در قبال بسته شدن درهای اماکن متبرکه به علت ویروس کرونا، نشان‌دهنده مهربانی و عظمتش بود.

علم‌الهدي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با فرمانده عقیدتی نیروی انتظامی کل کشور گفت: در رأس تشکیلات ناجا و استانی وجود یک روحانی قوی بسیار تأثیرگذار است. اگر روحانی رأس تشکیلات ناجا قوی باشد، ارتباط بهتری را با مردم ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برابر بحران‌های مختلف، مقاومت و صلابتش را نشان داد که بسیار حائز اهمیت بود ادامه داد: موقعیتی را که فرمانده عقیدتی نیروی انتظامی کل کشور ایجاد کرد، باعث شد تا نیروی انتظامی با اعتقاد به کار خویش مسئولیتش را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: ارتباط نیروی انتظامی با مردم مستقیم است و از این بابت نسبت به دیگر تشکیلات آسیب‌پذیرتر است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: رفتار نیروی انتظامی در قبال بسته شدن درهای اماکن متبرکه به علت ویروس کرونا، نشان‌دهنده مهربانی و عظمتش بود.

وی یادآور شد: نیروها از فرمانده خود الگو می‌گیرند و عمل می‌کنند، اخلاص فرمانده در انجام درست مسئولیتش بسیار مؤثر است.

کد خبر 512275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    1 0
    اين حرف‌ها هم شد خبر؟!
  • IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    2 0
    یعنی یک روحانی در راس امورنیروی انتظامی باشه که مثلا چه کاری بکنه؟؟!!!!!آقای علم الهدی شما چي ميگيد؟؟؟
    • ایرانی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
      0 1
      هروقت شما قبول کردی یک سردار نظامی دو خطبه نماز جمعه رو کامل برگزار کنه و تمام روحانیون هم سراپاگوش باشید و ایرادی هم نگیرید آنوقت منطقی بنظر میرسه که یک روحانی فرمانده نیروی انتظامی بشه .